Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

Long time no see!

Kategori: Allmänt

 
hähheu, det märks att man ha lite annat för sig då man ha en liten herre att ta hand om :P Man hinn int riktigt ta sig tid å sitta å uppdatera hära :)
Mycke ha säkert hänt, men ja minns int så mycke av de. Jag försöker sova och vila de mesta ja kan för kroppen min vill int riktigt hänga me i svängarna alls :/

Vi ha vare i Malå över påsken, kört skoter och myst massor!
Ni får se i bilder!









Då va min lilla knatte långhårig! :) För när vi kom hem efter en veckas påskfirande i Malå så åkte hans hår, jag kände att jag tappade kontrollen över att hålla de fräsch :P Lite mat å tjorvar i de, så vips! vart han korthårig å enkelt att ta hand om :)

Sen ha vi hunne en sväng på Teknikens hus i Lule :)







Sen ha vi hunne va på Leos Lekland med gudmor Petra och Micke! Har dock inga bilder därifrån, men det var uppskattat=) Han ha vare på Lekland tre gånger, och man ser verkligen hur mycke han utvecklas för varje gång. Han ta för sig mer och mer!

Sen blev de ju valborgs! Som vi spenderade i Malå, bara över en natt. Firade me syskon och familj=)


Sen ha ja som sagt var sove och vilat om vartannat, eller vi ha hunne faktiskt isolera och täppa för väggen mellan barnrummen här hemma, fast bara i ett rum. Så där äre tapetserat och färdigt! Då äre bara timpens rum kvar, och det ha ja banne mig tänkt bränna av till helgen! Så äre bortgjort!

Natten till igår så stals min cross också, den sto parkerad utanför vårat sovrumsfönster, på våran gård!
Otäckt att förfan ha folk springandes på gården, och typ cm från där man ligger och sover. Huuva, så jag grina å böla igårmorse för det är ju en födelsedagspresent från Johan, och jag ha sett fram emot att få köra lite i sommar då ja int kunnat köra nå skoter i vinter. Sen äre så jäkla GRÄJT å köra efter skogsvägar å upptäcka naturen ;D så töntig är jag.
Men hursom hellst, ja annonsera som en idiot på facebook, fick en massa bra tips att de hörts en cross köra vid ett tiden på natten vid ett grustag, å där hittade vi mina däckspår. Så vi va å spejjade överallt, tänkte också att ha dom kört den så kan dom inte ha komme så långt i och me vi tömde den på kylarvatten innan vintern!
Sen va de en snäll dam som hittat den i ett dike utanför Öjebyn, vid breviksberge typ.. gammla e4an. Han ha alltså kört från Bergsviken å dit, de är typ säkert 1 1/2 mil! UTAN kylarvatten, vilket innebar ju att den skar. Dock va de bara kolven som for, och de hade jag ändå tänkte byta ut på den nu innan sommarn=) Så Johan ha då hittat mig en snuskigt bra maskin=) Så skönt att få tillbaka den! Å inga skador i övrigt!=)
Men dumjäveln som tog den skulle jag vilja få tag i, fyfan vilket jävla sätt..
Å facebook är guld värt sånna här gånger, så ja uppmanar alla att dela andras bilder på efterlysningar osv! För de kan verkligen löna sig! Och i slutet kan de löna sig även för dig själv!

Lite uppdatering blev de, men nu hinn ja int skriva så mycke mer för lillhjärtat mitt ska ja hämta på dagis=)

jaaaaa.. de kommer uppdatering om skrutten som ligg i magen också, men jag vill hinna ta bild och så innan=) SÅ DE KOMMER! =)





Kommentarer

  • Anonym säger:

    Söt bild på Timo när han satt på den blå skotern haha :)

    2013-05-24 | 23:17:23
  • Åsa säger:

    Söt bild på Timo när han satt på den blå skotern haha :)

    2013-05-24 | 23:17:29
  • Åsa säger:

    Söt bild på Timo när han satt på den blå skotern haha :)

    2013-05-24 | 23:20:15

Kommentera inlägget här: