Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

37+3

Kategori: Allmänt

Vafan, snart är ju denna plåga över!? Men jag vill int! Det är så jävla mysigt å speciellt å va fet och ha nått som lever och bökar i magen! Buhuu..  Liite till bara!




Ja, jag är säääxy i mina gravidstrumpbyxor ;) GÄRR! Men, ja tänkte imorse när ja klädde mig att vafan, ja måst ju hinna knäppa nå kort på kaggen innan den pyser ihop.
Å nog fan äre skillnad på hur jag ser ut nu och då jag hade Timpen i magen!



Här va ja i 36+4 så cirkus en vecka mellan Int fullt lika stor :P
Nu hoppas jag att det är bara för att det är andra graviditeten för mig därför magen är giganto! För jag vill inte klämma ut nån jätte bäbis på 4kg ++ :( Timo va ju pluttliten på 3kg och 49cm lång å han sved å klämma ut ;)


Ja, annars då? Halsbrännan ha börja ge sig. Kan känna va lite ibland, men inte alls så dödande som de va för några veckor sen. Fötterna är uppsvulllna och det skvalpar då jag går.. Händerna är uppsvullna, och inatt äre första gången dom domnar av. Me timo börja dom aningens tidigare å domna av.
Jag måste väcka johan på natten för att kunna vända mig, han måste hålla upp benet åt mig. Tur han är snäll:)
Kissar minst en gång i timmen och dricker som en kamel! Har gått upp 14kg hittills, blev ganska glad då jag läste att en graviditet väger ca 13kg. Så 1 kg + då för mig :P

Har beställt hem Olga Rönnbergs träningsbok "Träning för nyblivna mammor" och herregud så peppad jag blev på att starta! Det är anpassat efter en som just fött barn och har all världens åkommor! Träningsupplägget och lätt upplagt och bara att det finns ett "schema" att gå efter dag för dag made me haaappy! Precis vad jag behöver!


fläsket skall dallra! fast i ett långsamt tempo, ha ju min mammakropp å tänka på :P

Nu ska jag ta å skvalpa mig upp till frisörn 300m bort och bli sommarfin me lite klipp och färg!
Ska uppdatera sen me lite bilder på timpobert! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: