Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

Så var min andra gosse här! :)

Kategori: Graviditet nr 2

På BF dagen, 16e Juni kl 15:04 så behagade min 3800g tunga och 51cm långa son att titta ut!

Nu är jag tvåbarnsmamma:) Känns faktiskt overkligt, men man går inte obemärkt förbi ;) Hinner NADA!
Jag var överlycklig då jag hann sitta ner och skita i lugn och ro idag, dock hade jag nykomlingen i bilstolen gungandes breve ;) Men allra mest lycklig är jag över att ha fått så jävla fina barn! :D
Han är dock namnlös, vi har ett namn som ligger och gror. Men jag har inte sugit på karamellen ordentligt än, var betydligt svårare att hitta ett namn den här gången än till Timo!

Hade tänkt nu snöra upp min förlossningsberättelse men den kommer i ett separat inlägg, och det är nått jag faktiskt gör i första hand för min egen skull för att jag ska kunna läsa sen om hur dagen var, sen så förstår jag att det är intresssant för er andra också! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: