Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

stora killen!

Kategori: Timo 1 år

Förra veckan tro ja de va så for vi åt lule å hämta en säng åt lilleman :)
tyckte de passa utmärkt att vänja han å sova i egen säng, och i eget rum ;)
Blir ju så konstigt för han när han får ett syskon, och DÅ helt plötsligt bli ivägföst i eget rum.. För jag vill hellst inte ha han sovande hos oss då, tyvärr när man ha en hungrig bäbis som ska äta varannan timme.. Mycke grin och oväsen för en liten kille som ska sova!

Han är då jätte duktig, ha inte vare nå problem alls me läggningarna. Därimot ha han fått komma till oss på nätterna, vilket jag tycker är helt okej! Så länge han vänjer sig vid att lägga sig i sin egen säng.
Han ha ju vare magsjuk också så då äre ganska skönt å ha koll på han, sen har jag lite svårt å klippa navelsträngen faktiskt :]

Ska väl kasta in nå kort på rumme hans, som jag är riktigt nöjd me :) blev så mysigt! Nu ska bara min far komma hit och fixa dörrarna, så det blir separata dörrar till varje rum, så man slipp gå genom ett för att komma till ett annat, bla så får ju lilla damen springa genom timpens rum.. inte okej. Och då blire tapetserat om!

Sen så har ju gubben köpt en fristående stuga, varmbonad jätte fin! :) Som lilla damen ska få börja bo i senare, då får alla varsitt rum! Vi har inte de största huset om man så säger, men jag hoppar inte vi blir så jäkla långvariga här., Trivs int me så nära till  grannar osv.
Bara man hitta drömstället nånstans, där alla ryms!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: