Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

v 21+6

Kategori: Graviditet nr 2

Blir lite frustrerad, ha börjat svälla i ansiktet (antar jag!?) för pluppen måste jag ta ut på kvällen, den skäver in i läppen å de är aj aj :(
Å precis så vare när Timo skulle komma, men typ i slutet av grav! Kanske v 37 eller 38.. Inte v 22!

J igår.. : "Meh, vilken finn explosion du har fått.. Varför de??"

Jaa.. varför kan man ju fråga sig. Antar de är hormoner som spökar, för jag ha fan en explosion av finnar. Vilken jag inte brukar ha i normala fall, och inte när timpen låg i magen..

Blev heltidssjukskriven i Torsdags, som sagt ryggen vill inte hänga me. Å idag känner jag inte av den fullt lika mycke, men då ljumskarna. Blä.. Nätterna ä int roliga heller, man ligg fan int skönt å på nå jävla vis! Vaknar av att de gör så ont då man ska sno sig.
Somna gör man då me kudde mellan bena och ett försök till att ha värmepåsen på ryggen.. Går väll sådär! :P
Är orolig över FK, tydligen så ligger jag på sjukdag bla bla, och dom tar slut i Maj. Varför ja ligg så långt fram va för jag va sjukskriven i aug-sept 2011, å de räknas tydligen in eller nåå, fattar int riktigt men ba le och se glad ut!
Å får jag inte grav. penning i april, så vet ja int hur jag ska göra.. För i Maj slutar mina sjukdagar, då måste jag söka nytt jobb (?!) för att vara tillgänglig till hela arbetsmarknaden, för mitt jobb klarar jag ju inte av med mina krämpor. Jag förstår mig inte på FK, de kan jag så mycke som säga..
Men jag ska spöa den som inte beviljar mig grav. penning! För tungt jobb har jag! Åtminstone tvinga me mig människan som nekar och låta den lyfta ALLT. Få se hur uppfattningen ser ut då, för har inte den personen träningsvärk efter då vet ja int ;) För man måste lära sig en viss teknik för att lyfta och bända dessa slangar, ananrs får man aj aj i musklerna.
 

3659+/-*//
/ Timo
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: