Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

nalle puh, nalle puh..

Kategori: Timo 1 år

Ja förstå int va de är som ä så speciellt och intressant me denna Nalle Puh. Timo kan se detta i dödagar! Visst finns de andra program han tycker verkar bra, men då blir han less efter en stund. Nalle Puh blir han inte less!
Ibland känn man sig som en ganska dålig förälder då han få se så mycke film, men det är en riktigt bra barnvakt för min del. Jag får faktiskt en lugn stund, som jag behöver..
Men då tänker jag på mig själv, jag såg gooode mycke film när jag var liten. Men då vare Björnes magasin som gällde ;) Å ja mena, jag är väll int så pjåkig? :)




Har i mitt stilla sinne funderat på att introducera min bäbis till att sova i eget rum, men då är problemet att Js äldre dam måste gå genom Timos rum för att komma till sitt eget, vilket jag är rädd kommer att vara ett störningsobjekt då hon springer ibland på nätter och kliver upp före tuppen på morron.. Så kanske jag måste flörta me min kära pappa så han få komma och hjälpa oss öppna upp en "egen" dörr till hennes rum, för jag vet inte hur det är att ha en 1 1/2 åring i samma rum som en nyfödd bäbis på nätterna? Kommer han få störd nattsömn? För nog ha ja kunna ha han i vårat rum i egen säng för min egen del :) Men jag vill inte att han ska bli störd på nätterna..

Har en del å fundera på=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: