Life is a highway

Livet som småbarnsförälder, fru, dotter, syster, vän och tankbilschaufförska. Allt från svammel till viktiga saker i mitt tycke!

Ska gå å dö i ett hörn..

Kategori: Allmänt

Har jävlat nyligen vare dödssjuk i förkylning, nu kommer de nog tillbaka! Ha bara under kvällen blive snorig och ha känningar i halsen, äre inte knä så bli man sjuk..
Timpen är också risig, han snorar men har då ingen feber (tack å lov!)
sover dåligt, fyfan vilket helvette de va natten till idag, bläh.. Fick stiga upp 4 å göra välling för han var helt otröstlig.
Han ha skite 5 bajsblöjor idag också, så jag vet int om de är tänder på G eller om det är all frukt han äter..
Lär nog bli varse..
Å som sagt, byta blöja på han är ingen barnlek.. Phew!

Har surrat med min syster idag <3 det var behövligt för hon saknar jag.
Min lillebror också, som är typ 100 mil häirfrån :(

Mamma kommer som sagt i helgen, så nu får jag ladda i mig mycke föräldragos :) Pappa va ju här i helgen, å nu kommer mammsen :)
Så det som är inplanerat är kolla på bilbarnstol, fara på storheden och dra en ragg på badhuset :)
Sen såklart ska jag hjälpa maken med allt som är nödvändigt nu, ska passa på när vi har barnvakt!
För det är verkligen bristvara här, vi har inte så mycket kompisar och dom vi har vill vi int direkt kasta våra ungar på, dom har nog med sitt..
Min familj är drygt 20 mil bort åt bägge hållen :P  Så vi är som ensamma här, men vi klarar oss :)

Nä, nu ska jag snyta mig, borsta tänderna och lägga mig å se 70show, för de får mig på glatt humör! Sen zZzova!
Förhoppningsvis sova bort den här jävla förkylningen, om det är möjligt med skrutten som också sover dåligt.
Imorrn kom maken hem från jobb, så bara ladda batterierna ;)

tjing


Kommentarer


Kommentera inlägget här: